مرکز علمی آزاد پسرانه دکتر چمران شهرستان نکا با رویکرد پژوهشی

میدان جانبازان- ابتدای جاده نیروگاه- ساختمان وفائیان- طبقه دوم- واحد7

مرکز علمی آزاد پسرانه دکتر چمران شهرستان نکا با رویکرد پژوهشی

میدان جانبازان- ابتدای جاده نیروگاه- ساختمان وفائیان- طبقه دوم- واحد7

مرکز علمی آزاد پسرانه دکتر چمران شهرستان نکا با رویکرد پژوهشی

سلام
شماره تماس مرکز: 01134722585
اهداف:
- آموزش تخصصی فیزیک، شیمی و ریاضی
-کلاس های تقویتی و کنکوری
- مشاوره آموزشی
- مشاوره پژوهشی
- آموزش رباتیک
- آموزش و مکالمه زبان انگلیسی
- مکالمه زبان عربی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

برگزاری دوره آموزشی اتوماسیون PLC

Admin | يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ق.ظ

برگزاری دوره آموزشی اتوماسیون PLC

با توجه به رشد روز افزون علم و آموزش­های کوتاه مدت، مرکز علمی دکتر چمران شهرستان نکا با هدف بالا بردن سطح علمی و کمک به تحقق این امر دوره آموزشی اتوماسیون PLC   را طراحی و در دسترس علاقمندان قرار داده است. در این خصوص و با توجه به اهمیت آموزشی  اتوماسیونPLC  ، این دوره به صورت عمومی و کاملا عملی و کارگاهی برگزار می گردد.

ت:PLC  مخففProgrammable Logic Control  به معنی برنامه کنترل منطقی می باشد که برنامه نوشته شده توسط کامپیوتر را از کامپیوتر به کنتاکتورها یا رله­ها توسط مدار رابط یا اینترفیس انتقال می­دهد و طبق برنامه ذکر شده دستگاه­ها را راه­اندازی و کنترل می نماید. امروزه استفاده از PLC در صنایع و کارخانه ها رو به افزایش است و بایستی برقکاران صنعتی طرز استفاده از آن را بدانند.

با گذراندن یک دوره کوتاه مدت به صورت کاملا عملی و کارگاهی گواهی حضور در دوره را دریافت نمایید. این دوره آموزشی با ارزش را به علاقمندان این رشته و خصوصا برقکاران صنعتی پیشنهاد می کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست مشاوره تلفنی با شماره 34722585 تماس بگیرید. مشاورین مرکز در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات کاملی پیرامون دوره آموزش اتوماسیونPLC  و گواهی معتبر پایان دوره آن در اختیارتان خواهند گذاشت.

  • Admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">