مرکز علمی آزاد پسرانه دکتر چمران شهرستان نکا با رویکرد پژوهشی

میدان جانبازان- ابتدای جاده نیروگاه- ساختمان وفائیان- طبقه دوم- واحد7

مرکز علمی آزاد پسرانه دکتر چمران شهرستان نکا با رویکرد پژوهشی

میدان جانبازان- ابتدای جاده نیروگاه- ساختمان وفائیان- طبقه دوم- واحد7

مرکز علمی آزاد پسرانه دکتر چمران شهرستان نکا با رویکرد پژوهشی

سلام
شماره تماس مرکز: 01134722585
اهداف:
- آموزش تخصصی فیزیک، شیمی و ریاضی
-کلاس های تقویتی و کنکوری
- مشاوره آموزشی
- مشاوره پژوهشی
- آموزش رباتیک
- آموزش و مکالمه زبان انگلیسی
- مکالمه زبان عربی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

مصاحبه با امیر حسین بابایی

Admin | پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۷ ب.ظ

                                                                  امیرحسین بابایی

                                                                کلاس پنجم ابتدایی

امیر حسین بابایی یکی از دانش آموزانی هستند که در مرکز علمی دکتر چمران در کلاس آموزش رباتیک شرکت نموده اند. مصاحبه ای را با حضور استاد حمید مراد ترتیب داده ایم که به شرح ذیل می باشد:

-          امیر حسین حاضری با هم مصاحبه کنیم؟

جواب: بله( با لبخند)

-          خودت علاقه داشتی بیای کلاس رباتیک یا خانواده بهت گفتند باید بری کلاس رباتیک؟

جواب: خودم خیلی علاقه داشتم که بیام کلاس رباتیک.

-          چطور شد که به کلاس رباتیک اومدی؟

جواب: سال قبل با یکی از همکلاسی ها میرفتم کلاس چرتکه و دوستم به من گفتن که کلاس رباتیک هم اینجا تشکیل میشه. من با بابا و مامان صحبت کردم ولی چون مسیر دور بود نتونستم شرکت کنم. تا اینکه امسال در این مرکز اومدم برای ثبت نام.

-          دوست داری چه ربات هایی بسازی؟

جواب: ربات هایی که در کارهای فرهنگی و هنری به من کمک کنند.

-          میتونی مثال بزنی مثل چی؟

جواب: مثل نقاشی، سفالگری و ماشین هایی که کار مشخصی رو انجام بدن.

-          تا حالا تو کلاس چه چیزهایی یاد گرفتی؟

مدارهایی که با دیود بسته میشن رو کار کردم، با وسایل مورد نیاز برای ساخت ربات آشنا شدم و دوست دارم مدارهایی که خیلی سخت هستن رو ببندم.

-          میتونی چند تا از وسایل مورد نیاز رو نام ببری؟

جواب: بله- بردبرد، ال ای دی، رگلاتور، میکروسوئیچ و ...

امیر حسین عزیز به تمام سوالات استاد حمید مراد در زمینه کاربرد لوازم گفته شده پاسخ صحیح دادند که باعث شگفتی کادر علمی مرکز شده و از طرف اساتید مورد تشویق قرار گرفت. در پایان مدیریت مرکز علمی دکتر چمران و کادر علمی برای امیرحسین عزیز آرزوی موفقیت کرده و تلاش خواهیم کرد تا امیر حسین عزیز به اهدافش به نحو احسنت برسد.


  • Admin

نظرات  (۱)

پسر عمو جان با آرزوی موفقت ،امیدوارم به هرچی میخوای برسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">