مرکز علمی آزاد پسرانه دکتر چمران شهرستان نکا با رویکرد پژوهشی

میدان جانبازان- ابتدای جاده نیروگاه- ساختمان وفائیان- طبقه دوم- واحد7

مرکز علمی آزاد پسرانه دکتر چمران شهرستان نکا با رویکرد پژوهشی

میدان جانبازان- ابتدای جاده نیروگاه- ساختمان وفائیان- طبقه دوم- واحد7

مرکز علمی آزاد پسرانه دکتر چمران شهرستان نکا با رویکرد پژوهشی

سلام
شماره تماس مرکز: 01134722585
اهداف:
- آموزش تخصصی فیزیک، شیمی و ریاضی
-کلاس های تقویتی و کنکوری
- مشاوره آموزشی
- مشاوره پژوهشی
- آموزش رباتیک
- آموزش و مکالمه زبان انگلیسی
- مکالمه زبان عربی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

پیام تبریک دهه فجر

Admin | يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۰۴ ب.ظ

آمدی فجر آزادی! که با آمدن تو، امام آمد، امامی که بر سر بیدادگران، خروش کلیم داشت و برجان امت، دم مسیح. کلامش بوی وحی‏ داشت و طعم شیرین آوای انبیا.

متن پیام تبریک مدیر مرکز علمی دکتر چمران:

«۱۲ بهمن ماه سال ۵۷ روز ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن عزیزمان؛ یک روز تاریخی در کشور ما محسوب می‌شود و این بازگشت مقدمه‌ای برای حرکت بی‌سابقه ملت ایران در به ثمر رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی بود. پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی ملت مظلوم تحت ستم رژیم منحوس پهلوی به وقوع پیوست.

امسال در حالی سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی را با هم جشن می گیریم که دستاوردهای فراوانی در عرصه علمی و پژوهشی همچون صنعت هسته ای، هوافضا، نانوتکنولوژی و ... در طول ۳۶ سال گذشته داشته‌ایم و توانسته‌ایم از لحاظ علمی جایگاه مناسبی را در جهان کسب نماییم.

بار دیگر با درود به روان پاک و مقدس شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و روح پرفتوح امام راحل (ره) سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و آغاز سی‌ و ششمین طلیعه بهار آزادی و ایام الله دهه فجر را به ملت شریف ایران و خانواده بزرگ علمی تبریک و تهنیت عرض نموده و شکوفایی و سربلندی این مرز و بوم را با رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) از خداوند سبحان مسئلت داریم. »


  • Admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">